poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Zajęcia dla maluszków, Go Baby

Realizacja moich planów na pierwszą połowę roku idzie mi nie najgorzej, chociaż nie idealnie :) Nie udało mi się jeszcze zrealizować żadnego kulinarnego planu, co mnie aż dziwi, chodzę natomiast w miarę możliwości regularnie na zajęcia z młodszą latoroślą :) Wybór zajęć dla maluchów jest dość spory, ja zdecydowałam się jednak na dobrze mi znane miejsce jakim jest Baby Club Cafe i zajęcia Go Baby. Są one o tyle fajne, że łączą w sobie zarówno zajęcia muzyczne, a głównie takie oferowane są maluchom, a także ruchowe i sensoryczne.




Poza stałymi elementami muzycznymi, za każdym razem na zajęciach jest co innego. Zabawa z cieczą newtonowską, malowanie balonami, bańki mydlane, zabawa przedmiotami o rożnej strukturze etc. Ciekawe, pomysłowe i przede wszystkim łatwe do powtórzenia w domu :) Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają 45 minut, polecamy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz