środa, 9 maja 2012

Jeśli dzisiaj środa, to idziemy do kina

Mam na imię Justyna i jestem ... kinomanką :) No może to trochę za dużo powiedziane, ale rzeczywiście filmy są jedną z moich pasji i gdybym mogła, chodziłabym do kina co drugi dzień. Dlatego, jak tylko się dowiedziałam, będąc jeszcze w ciąży, że są specjalne seanse dla mam z małymi dziećmi, wiedziałam, że muszę się na taki seans wybrać. I tak też się stało, kiedy Hanka miała trochę ponad 2 m-ce (a dokładnie 17.08.2011r, nie ma to, jak prowadzić dziennik dziecka :)). Do kina poszłyśmy z moją przyjaciółką, chrzestną Hani, a naszym pierwszym wspólnie "obejrzanym" filmem była komedia "Druhny". Od tego czasu jesteśmy z Hanką w kinie prawie co tydzień :)

Specjalne seanse dla rodziców z małymi dziećmi (zasadniczo do 3 roku życia, ale tak naprawdę, przynajmniej w Łodzi, na te seanse przychodzą czasem ludzie w ogóle bez dzieci, np. starsze panie, albo wręcz odwrotnie, młodzi ludzie, którzy liczą na to, że będą na sali sami :P) organizuje sieć Multikino, a więc w Łodzi kino Silver Screen. Multibabykino, bo tak się te seanse nazywają, jest w każdą środę o godz. 12, bilet dla rodzica z dzieckiem kosztuje 15 zł, można też skorzystać obecnie z promocji Środy z Orange i kupić bilet dla dwóch osób dorosłych oraz dziecka(i) w cenie jednego, czyli za 22 zł.
Natomiast wracając do samego seansu - w sali, w której wyświetlany jest film, znajdują się: przewijak wraz z pieluszkami, chusteczkami, kosz na pieluchy, kojec z zabawkami, mata edukacyjna, huśtawka dla dziecka, a nawet podgrzewacz do mleka, światło na sali nie jest do końca gaszone, a film przeważnie jest puszczany trochę ciszej, a jeśli jest za głośno/ cicho, zawsze można zgłosić to pracownikowi kina.
Pewnym minusem MBK jest to, że film, który będzie w danym tygodniu wyświetlany, jest z góry ustalony przez kino (do sprawdzenia na stronie kina). Nie zawsze są to filmy ambitne (był np. "Wyjazd integracyjny", który jest jednym z głupszych filmów, jakie widziałam), ALE zawsze z  aktualnego repertuaru (dzisiaj widziałam np. film "Połów szczęście w Jemenie")
Poza tym, przynajmniej w naszym mieście, seanse te nie cieszą się zbyt wielką popularnością (być może zmieni się to po tym wpisie :D), raz czy dwa zdarzyło się, że byłyśmy na sali z Hanką SAME! Ja je natomiast jak najbardziej polecam! Pracownicy kina są naprawdę bardzo pomocni i sympatyczni, na seans można dostać się z wózkiem, ponieważ na każde z pięter kursuje winda, a ponadto mając podstemplowany w kasie kina bilet parkingowy, można parkować bezpłatnie do 3 godzin na parkingu podziemnym.

To co, widzimy się za tydzień w kinie?
:)

Multibabykino
Silver Screen Łódź
każda środa, godz. 12:00

zdjęcie pochodzi ze strony www.multikino.pl

8 komentarzy:

  1. Opisz troche jak to jest zorganizowane bo mam przed oczami mamy które ściagaja prawie w ciemnościach dzieci raczkujące miedzy fotelami po brudnej podłodze i troche mnie to przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  2. przede wszystkim ciemności to tam nie ma :) bo są światła tylko lekko przygaszone, więc dobrze widać, poza tym przed ekranem jest spora przestrzeń bez foteli i tam są po pierwsze rozłożone kojce etc i to tam dzieci raczkują
    oczywiście dzieci chodzące mogą i schodzić po schodkach i wędrować między fotelami i wówczas ich rodzice rzeczywiście muszą z nimi spacerować, ale na tyle seansów, na jakich byłam, nigdy nie było tak, że mamy ganiały raczkujące między fotelami dzieci :)i nie można było się skupić na filmie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ja wrzeszczącej Ulki tam nie widzę. Na filmie się nie skupi przecież, a łazić i zaczepiać to uwielbia. Chyba trzeba mieć odpowiedniego typu dziecko na takie atrakcje.

    OdpowiedzUsuń
  4. a, to na pewno :) zobaczymy, jak długo mnie Hanka pozwoli chodzić na te seanse :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak był ktoś w kinie i opowie jak było ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie :) ostatnio byłam ja i znajoma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a dzisiaj byłyśmy same! ale znów zostałam pozytywnie zaskoczona
    mimo, że na łódzkich seansach naprawdę nie ma dużo dzieci, to zostały zakupione dwie nowe maty edukacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Wiesz może czy są jeszcze te seanse? Nie znajduję nic na ten temat, a brzmi super.

    OdpowiedzUsuń