czwartek, 9 stycznia 2020

LokaLOVE czyli lokal przyjazny dzieciom

Mam wrażenie, że lokali z kącikiem zabaw dla dzieci jest w Łodzi jak na lekarstwo. Poza Galicją w Manufakturze, Spółdzielnią na Offie, Big Bang Studio i oczywiście Tubajką nic innego nie przychodzi mi do głowy, dlatego ucieszyła mnie informacja o otwarciu LokaLove. Co prawda było to już jakiś czas temu, ponieważ lokal albo zaraz będzie albo już obchodził pierwsze urodziny, w każdym razie wreszcie udało mi się tam dotrzeć. Właściciele lokalu naprawdę świetnie wybrali lokalizację, ponieważ kawiarnia jest w zasadzie w środku osiedla nowych bloków na Tylnej, gdzie rodzin z dziećmi nie brakuje, w związku z tym nie brakuje też gości kawiarni :) Lokal znajduje się na pierwszym piętrze lokalu, co może być lekkim utrudnieniem dla mam  dzieci jeżdżących w wózku, ale pewnie zawsze można kogoś poprosić o pomoc z wniesieniem wózka.



Lokal jest nie za duży, ale wystarczający, urządzony w minimalistycznym stylu i pastelowych kolorach. W części głównej jest niewielki, odgrodzony kącik zabaw dla dzieci, a tam namiot tipie, kuchenka, mały stoliczek i masa zabawek, jest też dodatkowe pomieszczenie na imprezy zamknięte oraz warsztaty, bo takie też są organizowane w LokaLove.





Menu lokalu też jest całkiem przyjemne, są tam zarówno dania śniadaniowe, kanapki, ciasta, różne rodzaje kawy, jak i dania obiadowe, w tym codzienne lunche w niższej cenie. Ceny w LokaLove są hmm umiarkowane. Za kawę, wodę, kanapkę, tosty i placuszki zapłaciłam prawie 60 zł, ale takie ceny po prostu teraz obowiązują, nie ma się więc co oburzać. Sumując, jak najbardziej polecam LokaLove na wyjście na kawkę czy drugie śniadanie.


LokaLove
ul. Tylna 5
Łódź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz