wtorek, 20 grudnia 2016

Najciekawsze puzzle dla dzieci

Inspiracji prezentowych ciąg dalszy ... Co jest prezentowym "pewiankiem" dla dzieci w każdym wieku, poza książkami oczywiście? Tak jest - puzzle. Puzzle można kupić dosłownie wszędzie, w ksiągarni, markecie, dyskoncie, kiosku ruchu i z każdym możliwym bohaterem, same jesteśmy właścicielkami co najmniej 4 opakowań puzzli z motywem z Krainy Lodu. ALE, nie każde puzzle to strzał w 10. Są takie, jak chociażby wspomniane z Anną i Elsą, które cieszą raz, może dwa, przy pierwszym złożeniu. Na szczęście są też takie, które za każdym razem sprawiają ogromną frajdę.






1.  "Miasteczko" Czu Czu





Moim osobistym numerem jeden, a oceniam to patrząc na reakcję Hani, są puzzle Czu Czu "Miasteczko".  Po pierwsze mają trochę nietypowy kształt - są dłuższe niż szersze, po drugie są bardzo kolorowe i porządnie wykonane, ale co najważniejsze, dużo się tam dzieje! Za każdym razem układając je można odkryć coś nowego, nowego bohatera czy zwierzaka. Jak wiecie, Hania uwielbia książki "do opowiadania" i te puzzle kojarzą mi się właśnie z taką książką :-) Poza tym, mimo, że są przeznaczone dla dzieci 5+ Hania dostała je na 4 urodziny i (z moją lekką pomocą) świetnie sobie z nimi radziła. Czu Czu ma w swojej ofercie także puzzle Mapa Polski z zaznaczonymi atrakcjami dla dzieci. Myślę, że to może być drugi hit.




2. Puzzle obserwacyjne Djeco




Na podobnej idei jak Miasteczko opierają się puzzle obserwacyjne Djeco, które obserwację mają już w swojej nazwie :) W serii można znaleźć puzzle zarówno dla chłopców jak i dla dziewczynek, a także dla dzieci w różnym wieku, od 54 elementowych przeznaczonych dla młodszych dzieci, do puzzli składających się z 200 elementów stworzonych z myślą o dzieciach 6+. Dodatkowo, po ułożeniu puzzli dziecko ma za zadanie odnalezienie wszystkich elementów narysowanych na ramce powstałego obrazka.



3. Puzzle eeBoo

Miłośnikom zwierząt, a kocha je większośc dzieci, spodobają się natomiast puzzle eeBoo. Do wyboru Dzikie Zwierzęta Arktyki oraz Ameryki Północnej składające się z 208 elemtenów, ale są tez do wyboru puzzle z mniejszą ilośćią elementów i bardziej "dziecięcymi" wzorami, ale zawsze coś się na nich dzieje.

















3 komentarze:

  1. Djeco i CzuCzu znamy, kochamy niezmiennie :) Moje dziecko uwielbia również puzzle 3d, dumnie kolekcjonuje je na półce :) jestem ciekawa marki eeBoo, ponieważ wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej wszelkiego rodzaju puzzle są bardzo fajne i ja również jestem zdania, że należy je układać. Na ten moment ja bardzo chwalę sobie puzzle od https://modino.pl/puzzle-500-elementow i jestem zdania, że jeszcze zamówię jakieś inne.

    OdpowiedzUsuń