niedziela, 17 kwietnia 2016

Wishlist na wiosnę


Teoretycznie to wpis nie w moim stylu, ale z drugiej strony pojawił się już u mnie raz tego typu wpis - poradnik zakupowy dla mężczyzn, bo ja sama z tego typu wpisu na jednym z blogów skorzystałam. Tym razem zainspirowała mnie Magda z Save the magic moments. Cierpimy w dzisiejszych czasach na spory szum informacyjny, w którym można się pogubić, a tego typu wpisy pozwalają chociaż trochę ten chaos ogarnąć. Poza tym, jak to napisała Magda u siebie, może mój mąż albo mama tutaj zajrzą i wykorzystają ten wpis jako inspirację prezentową :-)


1. Zdecydowanie za często chodzę w kurtkach. Owszem są mega wygodne i idąc na spacer pewnie i tak wybiorę lekką puchówkę, ale pora coś zmienić. Ponieważ często chodzę w spódnicach najbardziej praktyczny wydaje mi się płaszcz. Ponieważ mamy wiosnę - kolorowy. Ten różowy jest akurat z Bon Prix  (swoją drogą zupełnie nie mam doświadczenie z zakupami w tym sklepie) i bardzo mi się podoba, ale myślę, że miętowy też byłby super.


2. Jestem uzależniona od butów, nie ma co tego dłużej ukrywać. Zakochałam się w tych butach Lasockiego, kiedy tylko zobaczyłam je online, więc po prostu musiałam je kupić! Fajnie wyglądają do jeansów ale mam też pomysł na letnią stylizacją w stylu boho.



3. Wiosna wiosną, ale niedługo lato, sandałki, japonki, pora zadbać o stopy. Oczywiście można iść do salonu, ale fajną opcję SPA w domu można wykorzystać dzięki pilnikowi do stóp Scholla. 

4. W tamtym roku wyzwanie "Przeczytam 52 książki w rok" udało mi się zakończyć z mało imponującym wynikiem :-) postanowiłam go więc podbić w 2016. Całkiem nieźle mi idzie, widocznie trafiam na niezłe książki, m.in. "Dziewczyny, które zabiły Chloe" Alex Marwooda. Dlatego z niecierpliwością czekam na polskie wydanie  kolejnej książki autorki. 

5. Mam całkiem sporo płyt CD i to w zasadzie głównie z polską muzyką. Wśród nich każda płyta Ani D. Nie mogło więc zabraknąć w tym towarzystwie jej ostatniej płyty, którą zresztą zdążyłam już odsłuchać live na koncercie w Wytwórni. Zresztą, jak wiecie, bardzo lubię koncerty :-)



6. Jak na kobietę przystało bardzo lubię biżuterię, aczkolwiek nie jestem fanką korali czy naszyjników. Za to bardzo lubię bransoletki, a Pins Jewelry ma bardzo oryginalne bransoletki. Takiej jeszcze w swojej kolekcji nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz