środa, 27 kwietnia 2016

Co z tą modą

Będę nudna. Ale od czasu, kiedy po raz pierwszy poszłam z Hanią na zajęcia z cyklu Mały Salon Muzyczny do Pałacu Herbsta, nadal bardzo mi się tam podoba. Ze względu na wirusy i przeprowadzkę nie uczestniczyłyśmy przez pewien czas w zajęciach, ale udało nam się na nie powrócić. Ostatnie zajęcia były dość ciekawe, ponieważ poza muzyką tematem przewodnim była moda. Można było więc przyjrzeć się temu, jak moda zmieniała się na przestrzeni wieków, były zabawy muzyczna, nauka prostej piosenki oraz koncert.





Koncert był bardzo ciekawy także dla mnie, ponieważ po raz pierwszy widziałam i słyszałam na żywo ksylofon. To bardzo oryginalny instrument i naprawdę poczułam się (mimo, że moja Ha przecież póki co nie gra na żadnym instrumencie) podbudowana faktem, że dzieci i młodzież nadal grają na tego typu instrumentach, ponieważ, zwłaszcza z akompaniamentem fortepianu, ma naprawdę ciekawe brzmienie.


Po koncercie nie zabrakło także zajęć plastycznym, tym razem dzieci zabawiły się w projektantów mody!


Efekty naszej pracy















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz