wtorek, 8 października 2013

O ekologii w Off Piotrkowska

W Łodzie zdecydowanie, o czym mam nadzieję świadczy też trochę ten blog, dzieje się wiele fajnych rzeczy
Spotkanie z Reni Jusis w Spółdzielni
i jest wiele ciekawych inicjatyw. Jedną z nich jest odbywający się co sobotę od początku wakacji Eko Targ w Off Piotrkowska, w czasie którego można kupić ekologiczne produkty. W czasie ostatniej edycji w sobotę dodatkowo poza samym targiem odbyły się warsztaty z Reni Jusis, która od czasu kiedy została mamą stała się eko-mamą oraz autorką "Poradnika dla zielonych rodziców". Ponieważ książkę mam i uważam, że jest niezła, z chęcią poszłam na spotkanie z mamą i wokalistką :) Plus za to, że spotkanie było darmowe i jak na to dziwię się trochę, że frekwencja była średnia. W każdym razie, samo spotkanie hmm.
Oceniam 3/5, ponieważ nie dowiedziałam się w zasadzie nic nowego, a większość tematów, a było ich, jak przystało na 2,5 godzinne spotkanie sporo, było jedynie liźniętych. W zasadzie zainspirowała mnie jedna rzecz, a mianowicie DIY instrumentów :) Gdyby tak dobrze poszukać można znaleźć online masę inspiracji na domowe instrumenty, np. tutaj albo tutaj. Tak więc spotkanie coś jednak wniosło :) Chociaż wiecie jak to ze mną i DIY jest :) zapiszę linka a potem i tak nie wykorzystam, ech życie :)


A tym, którzy na spotkanie nie dotarli bądź o nim nie wiedzieli a trochę interesują się byciem eko rodzicem polecam "Poradnik dla zielonych rodziców", bo to książka nie tylko dla ekomaniaków. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz