poniedziałek, 4 lutego 2013

Hokus Pokus czyli Czary Mary

Ponieważ karnawała w pełni i my wybieraliśmy się na Bal Karnawałowy, stwierdziłam,  że Hanka też musi :) i w ostartnią sobotę wybrałyśmy się na Bal Karnawałowy do Centrum Artystycznego Hokus Pokus. Jako, że decyzja została podjęta dość spontanicznie, nie miałam oczywiście dla mojego dziecka przebrania, a poza tym tak naprawdę bardziej wykorzystałam ów bal jako pretekst do pojawienia się w Hokus Pokus, o którym słyszałam, obok którego przejedżałam, ale nie zawitałam. Hokus Pokus plusuje położeniem - centrum miasta, ale nie ścisłe, ul. Sienkiewicza, bardzo ładna kamienica, niewielki parking przed. Problem dla mam maluszków pojawia się już na początku - samo centrum artystyczne jest w piwny, do której logicznie rzecz biorąc prowadzą schody, dość wąskie oraz strome. Zresztą od razu po wejściu do środka stwirdziłam, że jest to miejsce dla zdecydowanie starszych dzieci, a poza tym .. nie do końca w moim guście. Lubię nie za duże i przytulne miejsca, a w Hokus Pokus są dość duże i po po prostu mało przytulne pomieszczenia, w dodatku całkowicie odpada dla nie chodzących jeszcze dzieci, ponieważ nie ma tam miękkich wykładzin, czy dywanów, tylko linoleum, więc dzieciom przydają się buty na zmianę, a rodzicom zostają ... foliowe woreczki na buty, takie, do jakich przyzwyczaiły nas szpitale.
Poza dużą salą, w której obdywał się sam bal, jest mniejsza salka dla dzieci, z dosłownie kilkoma atrakcjami  - domkiem plastikowym, zjeżdzalnią z piłeczkami oraz stolikiem, przy którym można malować, oraz jeszcze jedna, w której obdywają się zajęcia np. z ceramiki.
Plusem miejsca jest to, że można się tam naprć kawy, ale nazywanie tego miejsca Magiczną Kawiarenką jest nieporozumieniem, mnie przypomina to raczej bistro w szpitalu :D
Reasumując - przede wszystkim jest to miejsce dla starszych dzieci, chociaż i tak nie wiem, czy się tam za jakiś czas z Hanią udam. Dla maluchów organizują Akademią Malucha, ale, że jest w godzinach porannych, raczej nie mam w najliższym czasie szansy się tam wybrać.

Centrum Artystyczne Hokus Pokus
ul. Sienkiewicza 100
Łódź

fot. Hokus Pokus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz