poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Szafing, portal i lizaki

W ostatnią sobotę odbył się szafing w Różowych Okularach, na którym oczywiście nie mogło nas z Hanutką zabraknąć :) Było, jak to zwykle przy takich okazjach, bardzo miło. Co prawda ja nic nie sprzedawałam, ale kupiłam Hani parę fajnych ciuszków no i przede wszystkim wykorzystałam to sobotnie popołudnie jako spotkanie towarzyskie, myślę, że jest to w szafingu tak samo ważne, jak sama wymiana ciuchów.
Ale, ale, sobotni szafing był przy okazji inauguracją działalności nowego łódzkiego ... portalu dla mam, który jest obok Hani i bloga moim trzecim dzieckiem (nie tylko moim oczywiście). Nie obyło się więc bez szampana.
W każdym razie bardzo zachęcam Was do odwiedzania portalu łódzkich mam i mam nadzieję, że znajdziecie tam wszelkie potrzebne informacje.

Tymczasem w najbliższą środę wybieramy się z moim małym podróżnikiem o tutaj. Pokaz jest zasadniczo dla dzieci od 2 roku życia, ale myślę, że to może być frajda też dla mnie ;) a poza tym manufaktura Słodkie Czary Mary, która będzie mieć pokaz w Okularach jest z Wrocławia, więc nie wiadomo, kiedy znów do nas zawitają.


Słodkie Czary Mary
ul. Zachodnia 23b
koszt 25 zł 

6 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, tylko jak zwykle dla mam i dzieci domowych. Pracujące mamy i żłobkujące dzieci od 8 do 16 są wyeliminowane.
    Smutna ta Łódź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, wydaje mi się, że wynika to z tego, że manufaktura, która będzie jutro miała pokaz u nas, pochodzi z Wrocławia i muszą zdążyć dojechać, ale nie wiem
      w każdym razie z tego, co wiem, takie spotkania mają być organizowane dla przedszkolaków, więc może będzie okazja zobaczenia :)

      Usuń
  2. Byłam tam!więcej takich imprez:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lodz to smutne miasto bo jest pelne ludzi ktorzy nie potrafia przezwyciezac trudnosci :)

    OdpowiedzUsuń