piątek, 13 listopada 2015

Śniadanie, ech śniadanie

Może pamiętacie mój pierwszy wpis dotyczący Śniadania Mistrzów? Oto nadchodzi wpis numer dwa. Moja subiektywna top lista niedzielnych śniadań :-)




Ponieważ jestem fanką blogów kulinarnych większość z przepisów to wynik moich blogowych inspiracji. 

1). Zapiekana owsianka ale z wykorzystaniem puree z (mojej ukochanej, rodzina ma dość :)) z dyni. Przepis pochodzi ze strony cooking for emily, Jak dla mnie lepsze nawet po ostygnięciu.

2). Omlet z łososiem i paprykę, inspiracja pochodzi od Angeliki, ale wiaodmo, omlet można dowolnie komponować :-)

3). Tym razem ciężko mówić o jakiejś inspiracji :-) To po prostu sadzone jajko i francuskie tosty z łososiem :)

4). I znów zapiekana owsianka (lubię owsiankę bardzo) tym razem z jabłkami i rodzynkami. Przepis pochodzi ze strony Filozofia Smaku

5). Przepyszne połączenie soczewicy, sadzonego jajka i awokado, niezawodna Kwestia Smaku :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz