wtorek, 10 marca 2015

zaINSPIRuj mnie mamo!


Powiedzmy sobie szczerze, blogowanie to dla mnie zajęcie typowo (wybaczcie germanizację, ale to słowo tutaj idealnie pasuje :-)) nebenbei. Ale mimo wszystko już po raz drugi wzięłam udział w wydarzeniu przeznaczonym dla blogujących mam. W ostatnią niedzielę Akademia Twórczego Rozwoju Inspiro zaprosiła blogujące (chociaż nie tylko)  mamy na Dzień Otwarty "Zainspiruj mnie mamo".  Atrakcji było naprawdę sporo. My zdecydowałyśmy się na dwie, tzn. zajęcia pokazowe z baletu (wiadomo :-)) oraz zajęcia plastyczne. Dzień otwarty był dla mnie przede wszystkim świetną okazją, żeby odwiedzić Inspiro. Słyszałam o tym miejscu, kilka razy nawet koło niego przejeżdżałam, ale ze względów logistycznych nie miałam jeszcze okazji tam dotrzeć. 







Ale wracając do dnia otwartego i oferowanych zajęć. Jak to na zająciach pokazowych, a więc przeznaczonych dla wielu dzieci w różnym wieku bywa, zajęcia z baletu były trochę chaotyczne, ale myślę, że mają w sobie potencjał i podobała mi się pani prowadząca, tzn. dokładnie tak wyobrażam sobie baletnicę :-) Zajęcia plastyczne to była głównie zabawa z ciastoliną oraz całkiem fajny pomysł na wykonanie obrazu z plasteliną, niby nic nadzwyczajnego, a dzieci bawiły się przednio. 




Hania była pochłonięta i zajęciami tanecznymi i plastycznymi. A i samo Inspiro to ciekawe miejsce, które warto odwiedzić. W stylowym dworku, z ogromnym ogrodem, częścia kawiarniową dla mam, smaczną kawą (w dniu otwartym była dla gości za darmo, aż TAK nas dopieścili) i słodkościami. Przyjrzycie się ich ofercie i koniecznie odwiedźcie, jeśli to Wasza część miasta :-)

A po zajęciach spacerek - jest gdzie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz