niedziela, 7 grudnia 2014

Prezenty, och prezenty

Jeśli macie ochotę poczytać co nieco o prezentowych inspiracjach a.d. 2014 to zapraszam na portal. Chwilę zajęło mi stworzenie tej listy, nie będę się więc powtarzać. Dzisiaj więc notka na temat tego, co sama sprezentuję w tym roku na Gwiazdkę.

Magic Jin, Dumel Discovery

Nie jestem co prawda mega fanką zabawek interaktywnych, ale Jin wydał mi się fajny. Działa troszkę jak aplikacja pewnego Banku o bardzo pomocnych agentach - Jin zadając konkretne pytania, ma za zadania odgadnąć, o jakim zwierzątku myślimy. Jin występuje w kilku wersjach - zwierzęta (tą wersję jak wybrałam) i przedmioty dla młodszych dzieci oraz kraje dla starszych. 


Piesek Chi Chi Love Faboulous

W zasadzie, co tutaj pisać? :-) Moja trzylatka jest na tyle duże, że doskonale wie, czego chce, więc kiedy zobaczyła różową Chi Chi w jakiejś gazetce, natychmiast ją sobie upatrzyła. Wiem, że byłabym mega zawiedziona, gdyby nie znalazła jej po choinką, więc piesek już na nią czeka.

Elsa - Królowa Śniegu, łyżwiarka


Oglądałyśmy z Hanią "Krainę Lodu", a i owszem. Nie powiem, żeby Hania wyjątkowo się w tej bajce zakochała, ale znam miłość mojego dziecka do lalek, więc kiedy zobaczyłam Elsę - łyżwiarkę stwierdziłam, że to coś dla niej.

Przestrzenne memo Owoce i Warzywa


Nie bbym sobą. gdybym nie zaserwowała Hani jakiejś fajnej, kreatywno-edukacjnej zabawki z drewna. Wybór padł na przestrzenne memo. Recenzje wyglądają super! Ja swoją wystawie po 24 grudnia :-)


Zestaw kreaatywny pizza

Wyrwany w świetnej cenie w Lidlu zestaw dla fanów pizzy i nie tylko. Myślę, że będzie z nim masa zabawy. 


Herve Tullet "10 razy 10"


Z mojej listy książek do kupienia wybrałam nowego Tulleta. Mam nadzieję, że spotka się z taką sympatią ze strony Hanutki jak chociażby "Turlututu". 




1 komentarz:

  1. Hmmm jak wiadomo dzieci, to chciałby mieć wszystko, ale jak chodzi o mnie to staram się rozważnie do tematu podejść. Kupuję im po jednej rzeczy, które je interesują, a potem kupuję Auzou kreatywne zabawki . Takie, które wiem, że ich zainteresują i wiem, że będą dla nich to zabawki wartościowe, bo rozwijające.

    OdpowiedzUsuń