środa, 20 marca 2013

Ryżowe szaleństwo, czyli nowe zajęcia w nowym miejscu

Mniej więcej rok temu byłam z Hanką na zajęciach "Berbecie" w Edukatorku. Od tego czasu sporo się zmieniło - Hania przestała być berbeciem i stała się tuptusiem :) a Edukatorek przeniósł się Dąbrowy do centrum miasta. Wydaje mi sie, że zmiana lokalizacji wyszła mu na dobre. Lokal jest co prawda dużo mniejszy, ale nowoczesny i przestronny, jest więcej miejsc parkingowych, co też dla rodziców małych dzieci  ma znaczenie no i dla wielu może być bliżej niż na Broniewskiego. Tak, jak wspomniałam, Hanka wyrosła z grupy Berbeci i jako prawie dwulatka była ostatnio na zajęciach Tuptusie.

 Są to zajęcia ogólnorozwojowe i stymulujące - ostatnio było to, co Hanka lubi najbrdziej, czyli przesypywanie! Kolorowego ryżu, grochu, fasoli, etc, a także zakręcania, odkręcanie różnego rodzaju buteleczek, opakowań etc. Poza tym były też działania plastyczne - malowanie białą farbą na czarnym kartonie i manualne - robienie śnieżek z papieru i śnieżkowa wojna.
Generalnie zajęcia oceniam pozytywnie - były różnorodne, było przesypywanie i co lepsze, nie musiałam po tym szaleństwie sprzątać :D ale mam małe ALE. Po pierwsze zabrakło mi np. dużej motoryki, a Edukatorek ma i miejsce i "sprzęt" do tego typu zajęć, bo drugie nie wiem po co było ćwiczenie-rozśmieszanie dzieci, ale mimo wszystko jestem ciekawa, co prowadząca wymyśli na kolejne zajęcia.

Akademia Twórczego Rozwoju Edukatorek
ul. Pogonowskiego 90
cena próbnych zajęć 15 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz