środa, 6 marca 2013

Poznajmy się - czyli warsztaty w żłobku z Edukatorkiem


Jakiś czas temu, w związku z moją działalnością na portalu www.lodzkiemamy.pl odwiedziłam żlobek e-maluch, który jest nową placówką na mapie Łodzi i o tyle ciekawą, że jako jedyny w Łodzi będzie mial monitoring, a więc możliwość obserwacji żłobka online. W każdym razie w poprzednią sobotę, w ramach dni otwartych, żłobek zorganizował spotkanie "Poznajmy się".

Dla maluchów były zabawy, m.in. robienie pizzy z masy solnej z warzywami, a dla rodziców warsztat dotyczący radzenia sobie z dziecięcymi buntami, prowadzony przed Edukatorka. O buncie dwulatka wiele już napisano i powiedziano, więc powiedzmy sobie, że wiele nowego się nie dowiedziałam, ALE to spotkanie było jedynie dowodem na to, że rodzicie uwielbiają rozmawiać o swoich dzieciach, a tutaj mieli ku temu doskonały pretekst. Ponadto spotkanie z e-maluchu było dla mnie o tyle ciekawym doświadczeniem, ponieważ udowodniło, że Hanutka "nadaje" się już spokojnie do jakejś placówki :) siedziała sobie prawie 2 godzinki beze mnie i chyba szczególnie (chlio chlip) jej mnie nie brakowało. 


e-maluch
ul. Prądzyńskiego 6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz